Сучасні технології та комунікації

Робота з ASO в арбітражі трафіку в 2025 році

Марина Моргунова
21 Січня, 2025
6 хв.читання
117
Робота з ASO в арбітражі трафіку в 2025 році
Зміст

Основна мета фахівців у сфері ASO – зробити застосунок максимально привабливим для користувача, вивести в топ видачі пошукових систем і збільшити кількість завантажень. Для цього використовується весь спектр методів роботи з трафіком – коректна оптимізація, креативні рішення з дизайнами, регулярна робота з брендами, вдосконалення придбаних лідів. Пропонуємо детальний гайд по ASO, де розкриємо всі секрети успішного просування застосунків у гемблінг-офферах.

Що таке ASO і його роль у просуванні застосунків ми раніше розповідали в цій статті.

ASO vs Facebook: що краще?

Технології розвиваються, арбітраж перестає бути простою і зрозумілою бізнес-моделлю залучення трафіку. Вибираються все більш витончені методи залучення лідів. Усе це призводить до того, що Facebook сьогодні – це маса проблем як для інтернет-користувача, так і для самої платформи. До основних складнощів трафіку із соціальних мереж належать:

  • перевантаження сторінок рекламою;
  • регулярне підвищення CPM, (способи зниження CPM у FB читай тут)
  • жорстка конкуренція;
  • різке зниження конверту.

Фейсбук все ще користується популярністю у ASO-фахівців. Хоча ще 10 років тому ROI доходив до 300%-400%, а сьогодні коефіцієнт прибутковості ледве «дотягує» до 100%. Протягом останніх 5 років актуальним стає пошук альтернативних джерел трафіку.

ASO-просування: з чого почати?

Робота над ASO-проектом включає в себе такі елементи:

  1. Створення креативного заголовка

Зверніть особливу увагу на назву додатка й опис до нього. Вони багато в чому впливають на конверсію. Заголовок і опис мають бути короткими, зрозумілими та читабельними. Тексти і «підводки» до них мають бути цікавими і «чіпляти». Прибуток принесе той творчий контент, у якому постійно з’являється щось нове, унікальне.

  1. Сформуйте семантичне ядро

Основа успіху – грамотно складене семантичне ядро. Важливо підібрати точні ключові запити з високою частотністю.

  1. Інтегруйте ключові слова в текст

Від правильно впровадженого семантичного ядра в метадані залежить індексація пошукового алгоритму в AppStore і Google Play.

  1. Наповніть Description тематичними словами

Опис до Фейсбуку має бути коротким – не більше 50 символів, без ключів. По суті, це короткий і ємний заклик до дії, схожий на рекламу. В ASO – це текст на 3000 символів, у якому гармонійно вписано щонайменше 10 ключових слів за темою – «онлайн-казино», «лоти», «назва бренду+казино».

Як працювати з ASO-трафіком?

Сьогодні конкуренція в ASO висока, кожен промах може призвести до серйозної невдачі. Головна помилка арбітражу – гучні гасла, агресивна реклама, нав’язливий маркетинг. Формулювання на кшталт «ми найкращі», імперативні установки «приходь до нас», «купуй і не роздумуй» не приносять успіху, а, навпаки, відштовхують інтернет-користувача.

Зазвичай у просуванні спрацьовує легший підхід. Один із «лайтових» прикладів успішного ASO-проєкту:

  • в якості основи – аватарка нового або не сильно розкрученого бренду;
  • по центру розміщений головний персонаж або об’єкт;
  • навколо – слоти, смартфони, монети. Вони виступають як бекграунд, не завантажують картинку, злегка натякають на тематику;
  • доступні Touch Bars, але вони розміщені лаконічно;
  • у написах немає слова «Казино», все, що пов’язано з азартними іграми, завуальоване, показане тільки частково.

Звісно, наведений шаблон можна змінювати – щось додавати, видаляти або поєднувати кілька прийомів. Наприклад, позначити бонуси, оффер або вивести в зону видимості назви найпопулярніших слотів. Креативи мають бути яскравими, такими, що запам’ятовуються, не схожими на інші.

Правила створення креативу для ASO

Тригери для різних ГЕО відрізняються за змістом. Для одних – це помпезність і акцент на гроші, виграші та бонуси. В інших локаціях «спрацює» акцент на яскравість емоцій і азарт. Що має бути у відеокреативі, щоб ASO спрацював і дав результат? Нижче кілька прикладів:

  1. Блогери і знаменитості з даної місцевості.
  2. Опис бонусів.
  3. Відтінки бренду казино.
  4. Інформація про виплати.
  5. Символіка держави.
  6. Заклик до дії.

Новинні прийоми:

  • обертається колесо фортуни, стрілка зупиняється на полі з виграшем – можна не з першого прокручування;
  • у відеоряді присутній логотип бренду;
  • на основному плані йде гра в живому казино – люди посміхаються, радіють виграшу;
  • у кадрі з’являються цифри з бонусами.

Боротьба за «конверт»: як виграти LTV у конкурента?

В ASO-трафіку велику роль відіграє показник LTV. Важливо пам’ятати, що він залежить від популярності та масштабності бренду. Що більше фірмових креативів, то вищий LTV для всіх застосунків. Бренд або згадка про нього повинні бути присутніми постійно. Як варіант – додати тематичне оформлення оффера:

  1. Топові слоти.
  2. Вигідні бонуси.
  3. Локальна інформація.

Усі зазначені елементи мають бути місцевою мовою. Якщо обрано новинний підхід, додавайте фірмовий стиль і дані про компанію:

  • вказуйте логотип бренду;
  • оформляйте в кольоровій гамі оффера;
  • додавайте субтитри з інформацією.

Зробити бренд відомим і збільшувати кількість завантажень допоможе великий обсяг трафіку. Рішення вимагає фінансових вкладень, але гарантує успіх. Розкручені додатки викликають більше довіри, ніж новинки – їхні назви вже на слуху у багатьох. У результаті, користувач заходить у Google Play і набирає назву вручну. Тому ім’я бренду має стати ключовим елементом у креативі під ASO.

Обговорення
Схожі статті
Довгі слова в українській мові
Правопис

Довгі слова є важливою частиною української мови, вражаючи своєю складністю та багатством. Вони стали резул...

Татьянко Віталій 6 хв.читання

Цікавеньке

Кращі фільми з Томом Харді: 20 кінофільмів та серіалів за його участю
Цікаві факти
Кращі фільми з Томом Харді: 20 кінофільмів та серіалів за його участю
Шевченко Олег

Категорії

Нумерологія
Нумерологія
Записей: 9
Привітання
Привітання
Записей: 7
Езотерика
Езотерика
Записей: 16
Література
Література
Записей: 7
Правопис
Правопис
Записей: 13
Малюнки
Малюнки
Записей: 5
Цікаві факти
Цікаві факти
Записей: 25
Імена
Імена
Записей: 44
Психологія
Психологія
Записей: 6
Сонник
Сонник
Записей: 14
Кулінарія
Кулінарія
Записей: 14
Різні
Різні
Записей: 13
Сучасні технології та комунікації
Сучасні технології та комунікації
Записей: 11
Поради
Поради
Записей: 24
Вірші
Вірші
Записей: 6