Цікаві факти

Історія Goldi: шлях від продавця одягу на базарі до fashion-ритейлера  

Марина Моргунова
3 Березня, 2025
1 хв.читання
91
Історія Goldi: шлях від продавця одягу на базарі до fashion-ритейлера  
Зміст

Обсяг українського ринку одягу становить понад 60 млрд грн. Основними гравцями на ньому є міжнародні бренди. Частка українських виробників значно менша, проте окремі з них гідно конкурують з іноземними компаніями. Ефективну ритейл-мережу створив і український бренд жіночого й чоловічого одягу Goldi. Покупці, які залишили про Голді відгуки, відзначають насамперед високу якість тканин, довершений крій, професійне обслуговування та прийнятні ціни.

Шлях до успіху 

Історія компанії почалася в далекому 1998 році, коли подружжя Червонюків відкрило перший швейний цех. Через три роки молода компанія створила першу власну колекцію в стилі стрітстайлу (вуличної моди). Потім вдалося придбати Рівненський льонокомбінат, який і досі є основною виробничою базою, та відкрити швейні цехи в Шепетівці, Нетішині, Волочиську. Зараз компанія має 5 фабрик, на яких щодня шиють 10 тис. одиниць одягу.

Спочатку продукцію продавали на ринках, а у 2014-му відкрили перші магазини. Зараз їх уже 36 у 19 містах України. Замовити товар можна також в інтернет-магазині. Асортимент оновлюється двічі на тиждень.

Переваги Goldi 

Конкурувати з відомими компаніями українському виробнику допомагає виробництво повного циклу. Ґолді самостійно виготовляє різні види тканин:

  • текстиль;
  • джинс;
  • трикотаж;
  • інтерлок;
  • рубчик;
  • плюш та інші.

Компанія має власне в’язальне виробництво, конструкторсько-дизайнерське бюро, термодрук, розкрійні та швейні цехи. 

Перевагою бренду є й власні потужності для фарбування тканин. Виробник вивчає модні кольори в Парижі, фарбує на Льонокомбінаті й таким чином отримує трендові матеріали впродовж 2–3 днів. Завдяки повному циклу виробництва вдалося скоротити час від появи ідеї до випуску моделі до 14–30 днів.

Компанія розвивається, активно впроваджує нові технології, інвестує в високоточне обладнання, перевела фабрику в Шепетівці на сонячні батареї. Незмінним залишається основний принцип діяльності — випускати одяг, який дає людям можливість кожен день бути стильними та яскравими.

Обговорення
Схожі статті

Цікавеньке

Легко намалювати машину: 50 варіантів та ідей малюнків для дітей
Малюнки
Легко намалювати машину: 50 варіантів та ідей малюнків для дітей
Шевченко Олег

Категорії

Правопис
Правопис
Записей: 14
Сонник
Сонник
Записей: 19
Поради
Поради
Записей: 49
Здоровʼя
Здоровʼя
Записей: 20
Нумерологія
Нумерологія
Записей: 9
Езотерика
Езотерика
Записей: 16
Література
Література
Записей: 8
Імена
Імена
Записей: 53
Психологія
Психологія
Записей: 7
Сучасні технології та комунікації
Сучасні технології та комунікації
Записей: 12
Привітання
Привітання
Записей: 13
Кулінарія
Кулінарія
Записей: 25
Вірші
Вірші
Записей: 11
Різні
Різні
Записей: 43
Малюнки
Малюнки
Записей: 9
Цікаві факти
Цікаві факти
Записей: 57